Saturday, April 16, 2011

MEALCON 2011 part 2

Posted by LeE ChInG ~ at Saturday, April 16, 2011
今天听了另外两名CEO的演讲

Mr. Josh Lim ( Founder of Advertlets)


注重于3个Prinsip
Skills...Balls...Loyalthy
很喜欢他说的
you'll regret more of the things you dint do, rather then the things you did
Work/life balance is importants
Don't die 4 ur work 
Karoshi ( かろし) in Japanese Term for death of overwork
U need use the 1st 1000 hour or at least 3 years to truly master a skill
他还在Q&A session
给与我很不错的建议
how to make others aware of ur new online business 
答案是Facebook
具体的方法嘛我就等有人请自问我再说吧 

我还从这位主讲人手中得到一支笔
很特别的哦
集合红笔和蓝笔还有便利贴为一身


这支笔是问答游戏的奖品
只开放给有问他问题的人抢答
还好sharly 帮我很快的spelling 出他的公司名称
所以这支笔是属于我们两个的吧

Mr. Jason Lo ( CEO of TuneTalk)


Malaysian music artist, music producer, DJ and an entrepreneur
是一名混血儿
华人父亲与爱尔兰母亲
他的演讲充满了笑声
虽然他也在说他的成功也经历无数波折
因为这位CEO真的太可爱了
表情多,很爱演
总是不能空闲下来
跟他拍照他也是很调皮的
鬼脸粗口手势斗鸡眼

应该还有一个CEO的
可惜我跟alice kah yan 落跑回房了
因为那位CEO是演讲关于HALAL Industry 的
Mr Rohaizad Hassan ( Halal Industry Development Corporation)
真的缺乏兴趣咯
而且今天原本对我来说主角就是可爱的Jason Lo
听完Jason Lo 之后就能跑咯=P


continue wit picture took wit CEO..........
 调皮的CEO Josh lim

 Mealcon Director ah Man

Sife President- Dowson

Mealcon MC


0 comments:

 

笨笨部落格 Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates